Monday, January 21, 2013

νέο έτος....παλιά μουσική;;

Εντάξει θα πει κάποιος...έχουν περάσει 20 μέρες και εσύ περιμένεις να λιώνεις ήδη τους δίσκους του '13?? υπάρχουν κομμάτια που σε κάνουν να αγωνιάς για τους δίσκους...κομμάτια όπως αυτό: ή αυτό: σίγουρα ο καινούργιος δίσκος των esden and the witch θα είναι ερεθιστικά ωραίος...

 οι mountains πάντα μου άρεσαν...

ο ownens εδώ:...
 

 αλλά και οι περίεργοι και ολίγον από φλώροι foxygen


 εντάξει τελικά...δεν είναι και τόσο άσχημος ο ιανουάριος... τώρα βάζω και κανούργιους eels στην εξίσωση...

 προσθήκη φρέσκια για τα κομμάτια του '13... οι The You And What Army Faction διασκευάζουν την προσευχή του μάγκα (θέε μου μεγαλωδύναμε). Η διασκευή είναι καταπληκτική και η μουσική (ειδικότερα) μετά τον τελευταίο στίχο (να πει το νανι νανι) είναι Ο Ν Ε Ι Ρ Ι Κ Η...



2 comments:

  1. έχουν κάτι περίεργο, το οποίο μου αρέσει όμως...

    http://www.youtube.com/watch?v=DtJjtIyBNNg

    ReplyDelete
  2. τώρα που τους ακούω στο live που έδωσες είναι πολύ πολύ καλύτεροι...
    να πω την αλήθεια, δεν έχω καταλήξει αν μ' αρεσουν ή όχι, αλλά και μόνο ότι τους ακούω συνέχεια...ναι μάλλον γέρνω προς το ότι μου αρέσουν...

    ReplyDelete