Sunday, November 15, 2009

Black Rebel Motorcycle Club - Live

Black Rebel Motorcycle Club

Black Rebel Motorcycle Club Live

( 2009)


Θυμάμαι πριν περίπου 3, 3.5 χρόνια, ήμουν στο San Francisco. Είχαμε φτάσει στο τέλος ενός οδικού ταξιδιού που περιλάμβανε καζίνο, φαράγγια, ερήμους, αγγέλους και διάφορα τέτοια υπέροχα πράγματα. Στη διαδρομή από LA – San Fran λοιπόν είχα καταφέρει να κοιμηθώ χάνοντας ολόκληρη την εμπειρία του να ταξιδεύεις στο highway 101, που όπως μου επιβεβαίωσαν και οι συνταξιδιώτες μου είναι από τις ομορφότερες διαδρομές… (νομίζω ότι στο Big Sur ξύπνησα για λίγο…). Αμετανόητος παρόλα αυτά, αφού έφτασα στην πόλη, κοιμήθηκα και εκεί κανονικά. Ξυπνάω το επόμενο πρωί λοιπόν, ψιλοζαλισμένος από τον πολύ ύπνο, ντύνομαι βιαστικά και κατεβαίνω στο lobby του ξενοδοχείου, που μετά τα motels από το οποία είχαμε περάσει τις τελευταίες εβδομάδες, φαινόταν υπερπολυτελέστατο. Καθώς ντυνόμουν όμως, είχα βάλει τυχαία και ένα κόκκινο μπλουζάκι BRMC που είχα πάρει από μία συναυλία τους πρίν από μερικούς μήνες. Ενώ ψάχνω λοιπόν να βρω το πρωινό, με πλησιάζει ο κύριος που ήταν εκεί για να μεταφέρει τις αποσκευές των πελατών, ένας κοντούλης, μαυριδερός κύριος, με λατινοαμερικάνικες ρίζες ίσως, 55 με 60 χρονών, και μου κάνει με τον πιο απλό τρόπο, ‘ήσουν στην συναυλία χθες?’. Ψιλοκολάω εγώ και αρχίζω να σκέφτομαι ότι ίσως τελικά δεν κοιμόμουν ολόκληρη την χθεσινή μέρα, αλλά ο συνομιλητής μου με επαναφέρει στην πραγματικότητα δείχνοντάς μου τη μπλούζα μου. Του εξηγώ με τη σειρά μου και εγώ, ότι δεν τους είχα δει το προηγούμενο βράδυ, αλλά πριν από δύο μήνες, και όχι στην έδρα τους αλλά στο St. Louis, οπότε μου απαντάει εκείνος: ‘δεν ήταν καταπληκτικοί?’ με μία απίστευτη λάμψη στα μάτια του. Είμαι σίγουρος ότι του απάντησα με την ίδια ακριβώς λάμψη στα μάτια μου. Το μόνο μου έχω να πω για τον δίσκο είναι: Ακούστε τον και πείτε μου, δεν είναι καταπληκτικοί? Έχει να κάνει με αυτήν τη λάμψη που προκύπτει από την κοινωνία σε ένα ροκ εν ρολ συμβάν. Και έχει να κάνει με όλα όσο περιέγραψα παραπάνω…

8.9

Those will burn: κάπου εκεί στη μέση του δίσκου, με τα επανωτά κτυπήματα από τα Red Eyes and Tears, As Sure As the Sun, American X, Spread your Love και Love Burns, η δεκαπεντάλεπτη, επιληπτική εκτέλεση του Heart and Soul που κλείνει τον δίσκο (one will burn!), και χωρίς αμφιβολία εσείς που θα τον ακούσετε!



No comments:

Post a Comment