Tuesday, July 7, 2009

Da Hype: Dirty Projectors/Animal Collective

Το ακατανοητο hype της χρονιας.

Ειμαι ιδιοτροπος η κανω λαθος που δεν βρισκω τιποτα στους Dirty Projectors περα από κανα δυο καλα κομματια? Πραγματικα τους εδωσα αρκετες ευκαιριες αλλα το μοναδικο αποτελεσμα ηταν να τους διαγραψω από το pc μου. Δεν ξερω, μην ειμαι υπερβολικος? Τα ατομα παντως εχουν φαει αρκετο promotion από τα αμερικανικα εντυπα και μια καλη δοση hype κυριως από το pitchfork, αλλα εξακολουθω να μη καταλαβαινω για πιο λογο ο ολος ντορος.

Αντε, δειτε το βιντεακι από το stillness in move που είναι καπως συμπαθητικο.


Το κατανοητο hype της χρονιας.


2 comments:

  1. και για τους animal ακατανόητο μου φαίνεται αλλά οκ........εγώ το βαριέμαι οικτρά τον δίσκο....

    ReplyDelete
  2. If the wind is threatenin'
    Maybe I should let them
    Maybe we should let them
    And I have a question:
    ARE YOU ALSO FRIGHTENED?

    ReplyDelete